Details, Fiction and ماگ فانتزی

Wiki Article

خوبی که این مدل دارد این است که حتی اگر بدون دسته آن را خریداری کنید باز هم به هیچ عنوان جداره بیرونی داغ نمیشود و شما به راحتی میتوانید علاوه بر لذت بردن از مشاهده رنگ نوشیدنی خود لیوانتان را در دست بگیرید و آن را میل کنید..

که انواع این مدل ها در جنس سرامیکی و استیل در فروشگاه خانه شکلاتی موجود می باشد. ماگ حرارتی

هفت روز هفته، از ساعت ۸ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۳ پاسخگوی شما هستیم.

ماگ دخترانه شیک و ماگ فانتزی دخترانه، با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و دلنشین، به یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها بین بانوان تبدیل شده‌اند. این ماگ‌ها، که زیبایی و کاربردی بودن را در کنار هم قرار می‌دهند، با الهام از موضوعات فانتزی و رویایی، فضایی از احساسات و ظرافت‌ها را برای کاربرانش ایجاد می‌کنند.

که میتوان گفت یک ست خانوادگی و مخصوص زوج های خوش سلیقه میباشد .که به ست بودن وسایل منزل اهمیت ویژه ای میدهند . این ماگ همراه با قا..

مدل کراپ یونیک و خوشگل؛ این کراپ هارو هیچ جا پیدا نمیکنی

مدل ماکسی پوشیده؛ بهترین و شیک ترین مدل ها را اینجا ببینید

یک ویژگی جذاب این ماگ مسافرتی برند کافی کاپ، رنگ پاستیلی و فانتزی اونه که یه جلوه دخترانه بهش میده. این رنگ ثابته و پاک نمیشه. همچنین جای لک و خش هم روش نمیمونه.

شاید با شنیدن این اسم، خرید ماگ مسافرتی به ذهنتان بیاید اما سفر تنها جایی نیست که در آن از این ماگ‌های مفید استفاده می‌کنند.

ماگ دیزنی از جنس سرامیک است، که در طرح های ??????? ????? یکی از شخصیت های کارتونی مانند پینکیو، اولاف، میکی و مینی و.

اما برخی از آن ها نیز طرح دار بوده و حتی نوشته و عکس منظره روی آن ها چاپ شده است.

لیوان های سرامیکی هستند که سطح ان ها از جوهر های مخصوص و حساس به دما هستند که در دمای عادی به رنگ سیاه و با بالا رفتن دما از طریق یختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ی روی لیوان پیدار می‌شود، این ماگ می‌تواند انمتخاب مناسبی برای گرفتن هدیه باشد. ماگ فانتزی

ماگ مسافرتی های ما برای گرم نگه داشتن نوشیدنی های شما و جلوگیری از نشت و نشتی ساخته شده اند. یکی ازبهترین محصولات ما تراول ماگ نسپرسو است که با بهترین کیفیت و اورجینال قابل تهیه است.

در ادامه ویدئو معرفی تراول ماگ فانتزی و پاستیلی کافی کاپ رو با هم مرور کنیم:

Report this wiki page